The Witcher Game

Ogłoszenie

Poruszaj się szybko po najważniejszych miejscach forum.

Prawidłowe przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Google Chrome!



Zobacz

Codex
FAQ
Lokacje
Znaki Wiedźminskie
Spis Broni i Pancerzy
Spis Potworów
Spis Eliksirów

Nie wiesz jak w pełni korzystaj z forum? Przeczytaj FAQ.


.

Jeżeli nie jesteś zarejestrowany lub zapomniałeś hasło to kliknij w link poniżej.
Niezarejestrowany?   Zapomniałeś hasła?

#1 2010-09-03 21:29:24

Gerfin

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 2010-09-02
Posty: 42
Punktów :   

Znaki Wiedźmińskie

Każdy wiedźmin posiada pewne szczątkowe zdolności magiczne. Zwą się one Znakami. Wymagają specjalnego układu rąk. Oto lista i krótki opis wszystkich znaków wiedźmińskich.

Znak Aard
Jest to czar psychokinetyczny. Złożenie tego znaku powoduje pchnięcie energii magicznej w żądanym kierunku. Zwykle wystarcza on, aby powalić przeciętnego człowieka na ziemię. Jeśli jednak włożymy w niego więcej wysiłku, to może spowodować większe szkody. Wiedźmini często używają Znaku Aard do odpychania nadlatujących pocisków.

Znak Aksji
Istota poddana działaniu Znaku Aksji staje się posłuszna woli wiedźmina, choć zwierzęta wykonują narzucone polecenia niechętnie i z ociąganiem. Samym wiedźminom znak ułatwia oczyszczanie umysłu ze zbędnych myśli i skoncentrowaniu się na zadaniu.

Znak Heliotropu
Znak ten składa się krzyżując przeguby rąk. Pozwala rozproszyć skierowaną w wiedźmina energię magiczną, czy też fale dźwiękowe wysyłane przez niektóre istoty jak chociażby bruxy. Nie chroni on przed strzałami czy innymi pociskami fizycznymi.

Znak Igni
Jest to dość praktyczny znak. Powoduje on, że z palców wiedźmina promieniuje ciepło mogące wzniecić ogień, oparzyć lub nawet zalutować kociołek.

Znak Quen
Znak ten tworzy przed wiedźminem magiczne pole, które odpycha rzucone weń przedmioty, jak np. strzały, bełty, sprzęty domowe a nawet małe stwory. Nie chroni on natomiast przed magicznymi strzałami i bełtami.

Znak Yrden
Ten znak rysuje się lub ryje na dowolnym materiale. Chroni on obszar o promieniu 0,5 m od nieruchomego wiedźmina. Jeśli przedmiot, na którym narysowano symbol zostanie poruszony, znak przestaje działać. Podobnie stanie się, jeśli wiedźmin opuści chroniony obszar.


Jeśli myślisz zadając pytanie że ono jest jedyne w swoim rodzaju... Jesteś w błędzie. Najpierw użyj opcji szukaj.
Jeśli jednak wiesz że istnieje taka opcja lecz nie chce ci się szukać jesteś noobem!

Moja Karta Postaci

Offline

 

Aktualności

Muzyka

 

Ekipa
Mistrzowie Gry: Gerfin, Ordo Moderator: brak

Ciekawostki

Czy wiesz że...

Ważne