The Witcher Game

Ogłoszenie

Poruszaj się szybko po najważniejszych miejscach forum.

Prawidłowe przeglądanie forum umożliwia przeglądarka Google Chrome!



Zobacz

Codex
FAQ
Lokacje
Znaki Wiedźminskie
Spis Broni i Pancerzy
Spis Potworów
Spis Eliksirów

Nie wiesz jak w pełni korzystaj z forum? Przeczytaj FAQ.


.

Jeżeli nie jesteś zarejestrowany lub zapomniałeś hasło to kliknij w link poniżej.
Niezarejestrowany?   Zapomniałeś hasła?

#1 2010-09-03 20:57:00

Gerfin

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 2010-09-02
Posty: 42
Punktów :   

Lokacje.

Kaer Morhen - Wiedźmińskie siedliszcze, to niedostępna górska twierdza. Nazwa pochodzi z języka elfów, w oryginale brzmi Caer a'Muirehen, czyli Warownia Starego Morza. Lata świetności ego miejsca dawno minęły. ZAmek popadł w ruinę tak samo jak jego mury. Teraz Mieszkają tu Wiedźmini. 

Podgrodzie - Wyzimskie podgrodzie ma wiele tajemnic i opuszczonych domów. Wiele mieszkańców zginęło na Wielkiej Wojnie. Ostatnio szaleją tam  Barghesty i Bestie.

Wyzima Klasztorna - Wyzima Klasztorna to nic innego jak slumsy. Dziwki, żebracy, Paserowie i bezprawie. W dzien jest w miare bezpiecznie lecz gdy zajdzie słonce bandyci i gwałciciele wychodzą i szukają zaczepki.
Dzielnica nieludzi - W Wyzimie Klasztornej wydzielono osobny teren dla elfów i krasnoludów. Mają w nim mieszkać i pracować. Jeśli ktoś chce odwiedzić dzielnicę nieludzi, robi to na własną odpowiedzialność.

Wyzima Handlowa - Miejsce Tętniące wręcz życiem. Zamieszkuje ją wyłącznie śmietanka towarzyska - szlachta, bogaci kupcy, czarodziejki a nawet grododzierżca Velerad. Brukowane ulice utrzymane są w czystości. Murowane domy z ukwieconymi oknami, gęsto upchane przy wąskich uliczkach, świadczą o majętności swoich mieszkańców. Nie każdego stać przecież na kwaterę w najlepszej dzielnicy, pod bokiem samego króla Foltesta! W chwili obecnej, z powodu kwarantanny, do tej części miasta dostać się mogą tylko nieliczni posiadacze glejtów.

Kanały - Kanały pod Wyzimą zostały zbudowane jeszcze w czasach, gdy na tym miejscu stało starożytne, elfie miasto. Niewiele pozostało z ich dawnej świetności, jednak dobrze spełniają swoją funkcję. Łączą Wyzimę Klasztorną i Handlową, odprowadzając ścieki z całego miasta, dzięki czemu smród rynsztoków jest nieco mniej przytłaczający. Kanały stały się ostatnio siedliskiem różnych potworów.

Bagna - Na drugim brzegu jeziora, w pobliżu Wyzimy, leży sporej wielkości obszar podmokłych moczarów. To siedziba niewielkich społeczności ludzkich, a także różnej maści potworów. Nie jest tam bezpiecznie nawet w dzień, w każdej chwili coś może wyskoczyć spod mulistej wody. Przypadkowy podróżny powinien również uważać na zwodnicze ogniki, które mają w zwyczaju wabić nieostrożnych wędrowców coraz głębiej w mokradła, aż w końcu nieszczęśnicy giną, wciągnięci przez błoto. Aby tu dotrzeć, należy na Grobli w Wyzimie wynająć przewoźnika i przeprawić się łodzią przez jezioro.

Brzeg - Wieczorami lekka bryza znad jeziora marszczy wody niewielkich zatoczek, Król Rybak zwija swoje sieci, a nieliczni mieszkańcy wioski przychodzą oglądać miraż podwodnego miasta, który dzięki wyjątkowo czystej wodzie, światłu księżyca i odrobinie magii optycznej można zobaczyć nad taflą jeziora. W okolicy znajduje się też jaskinia, schronienie elfich uciekinierów, którzy żyją w pokoju z mieszkańcami niedalekiej wsi.

Wioska Odmęty - Po zderzeniu z brutalnym światem i politycznymi intrygami w Wyzimie, przychodzi pora na wyciszenie. Rozleniwienie, można nawet powiedzieć. Trafiamy do idyllicznej wioski, gdzie życie toczy się swoim własnym rytmem, nie zważając na sprawy wielkiego świata.

Zamek Foltesta - Król Foltest wybudował zamek, gdy w jego poprzedniej siedzibie zamieszkała strzyga, owoc kazirodczego związku władcy z własną siostrą. Kamienne, przestronne wnętrza, witrażowe okna i łukowe sklepienia świadczą o zastosowaniu krasnoludzkiej mysli technologicznej. Król Foltest jest bardzo aktywnym władcą i często podróżuje po kraju, jednak podczas wizyt w Wyzimie chętnie zajmuje swoje komnaty w zamku razem z niezbyt licznym dworem. W sali tronowej władca przyjmuje interesantów oraz zaufanych doradców, udziela też audiencji poddanym.

Stara Wyzima - Stara Wyzima przypomina o dawnych czasach, kiedy nawet stolice potężnych państw wyglądały jak bezładna zbieranina drewnianych, krytych strzechą chałup, między którymi biegały kury i umorusane berbecie. Król Foltest, przenosząc siedzibę ze Starego Dworzyszcza do Zamku, rozpoczął długotrwały proces przebudowy Wyzimy drewnianej na murowaną. Dzieła dopełniła wojna, bezlitosna dla mieszkańców otoczonej niewielką palisadą Starej Wyzimy. Po wojnie tereny te stały się czymś na kształt getta dla nieludzi - tam, gdzie nie chciała mieszkać nawet biedota, osiedlono zasymilowane elfy i krasnoludy. Obecnia Stara Wyzima jest areną krwawych walk pomiędzy Zakonem a Scoia'tael.


Jeśli myślisz zadając pytanie że ono jest jedyne w swoim rodzaju... Jesteś w błędzie. Najpierw użyj opcji szukaj.
Jeśli jednak wiesz że istnieje taka opcja lecz nie chce ci się szukać jesteś noobem!

Moja Karta Postaci

Offline

 

Aktualności

Muzyka

 

Ekipa
Mistrzowie Gry: Gerfin, Ordo Moderator: brak

Ciekawostki

Czy wiesz że...

Ważne